שלום אני גר עם אבי בדירת מגורים של הורי אימי מאושפזת בביהח ללא הכרה במשך שנים אני מטפל בשני ההורים הגשתי תביעה למינוי אפוטרופוס לרכוש האם מכיוון שהאב מעביר כספים לאח השני. כנקמה האב הגיש תביעה לסילוקי מהדירה. ההורים נשואים זמן רב אך הדירה נרכשה עי האם כרווקה ושומה רק על שמה לאב גם דירה הרשומה על שמ אימי הבטיחה לי שאגור בדירה הזו ואף אבי הסכים שאירש אותה אך כעת הוא מוסת עי האח האם יש לי זכות להישאר בירה\האם יש משמעות לכך שהדירה רשומה על שם האם בלבד. נא עזרתכם הדחופה.

שלום אלי,
העניין מורכב מכדי להשיב במסגרת הפורום המצומצמת.
ממליץ ליצור קשר טלפוני.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דובי, יפוי כוח מתמשך יכול לערוך רק אדם צלול וכשיר. בקשה לאפוטרופסות יש לערוך מקצועית עם המסמכים המתאימים. מוזמן ליצור קשר טלפוני להכוונה. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה