שלום רב ! עד שנה שעברה, שלחו לי ממשרד האופטרופסות, למלא דוח פרטה. ( 7 שנים , מילאתי את דוח הפרטה) השנה לא קיבלתי, מה עליי לעשות ? בברכה ישראלה מימון
שלום ישראלה,
תמשיכי למלא את הדו'ח ולשלוח לאפוטרופוס הכללי.
לנוחותך, להלן קישור לטופס:
https://drive.google.com/file/d/0B07DLf_v1l3OMW5EOEpJanlDYUU/edit?usp=sharing
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שבי, המידע שקיבלת בבירור אינו מדויק (בלשון עדינה). עלייך להגיש פרטה ראשונה וסל מחייה עד 60 יום מיום המינוי ולאחר מכן דו"חות שנתיים. אל תמתיני לדפי מידע או דרישות כלשהן מהאפוטרופוס הכללי משום שח...
המשך תשובה