אמי, בת שמונים, הודיעה לי שמינתה לעצמה אפוטרופסים, מבני המשפחה המורחבת, שיהיו אחראים על עניינה אם לא תוכל בעצמה לעשות כך. מה משמעות הדבר, מהי הפרוצדורה שנעשית במקרים כאלה ומה היחס ביני, בתה, האמורה לטפל בה, לבין האםוטרופסים?
שלום יעל,
על מנת להשיב יש צורך בפרטים נוספים.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ראובן, ככלל אפוטרופוס אינו מחוייב בתשלום מכיסו עבור מי שהוא משמש עבורו כאפוטרופוס. מאידך, ישנם מקרים בהם בני משפחה (ללא קשר להיותם אפוטרופסים לבן משפחה נזקק) נדרשים בהשתתפות במימון קוד משרד הברי...
המשך תשובה