חמי נתן לי לפני כחודשיים צ'ק על סך 200 אלף ש"ח, עם תאריך לימים אלה כי לפי חשבונו אז ישתחרר לו כסף לחשבון. בינתיים הוא עבר אירוע מוחי והוא לא מגיב לעניין. אם אני אפקיד את הצ'ק האם הבנק יכבד אותו? אם הבנק יתקשר אליו והוא לא יענה, האם יכבדו אותו? איך אני יכולה להיות בטוח בקבלת הכסף? חמותי לא מורשת חתימה בחשבון הזה. תודה על תשובתך.
שלום חן,
אין מדובר בשאלה מתחום האפוטרופסות או המשפחה, אלא בנהלים של הבנקים.
ככל שחמך היה כשיר בעת מתן השיק, העובדה שלקה לאחר מכן בשבץ, אינה צריכה להשפיע על תוקף השיק.
עם זאת; לבנקים נהלים פנימיים משלהם בנוגע למשיכת כספים, ולא מן הנמנע שיערימו קשיים.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שרון, מינוי אפוטרופוס נעשה רק על ידי הגשת בקשה מתאימה לבית המשפט בצירוף המסמכים הרלוונטיים. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה