יש צורך למנות לאימי אפוטרופוס לגוף. האם אני יכולה לטפל במינוי ללא עזרת עו"ד ? אם כן, האם תוכל להסביר מהו ההליך ?
שלום ליזה,
יש להגיש בקשה מתאימה לבית המשפט בלווית המסמכים הרפואיים התומכים בבקשת המינוי. אוכל לחוות דעה באשר למורכבות ההליך, אם אתוודע לנסיבות הספציפיות.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ג`ו, עקרונית התשובה היא חיובית, אם כי בפועל הדבר אינו תמיד מיושם. בינתיים שאלתך תיאורטית. היה ותהיה פנייה מהמדינה, מוזמן ליצור עמי קשר כיצד להתמודד עם הדרישה. בברכה, עו``ד עידו...
המשך תשובה