קיבלתי מינוי אפוטרופוס ב-15.3 .עדיין לא הצגתי אותו בבנק ולא נדרשתי לדווח לאפוטרופוס הכללי .היום אמא מבקשת לתת לכל אחד משני ילדיה סכום של 25000ש' . האם האפוטרופס הכללי יבקש ממני דין וחשבון מתאריך ה-15.3 ואם כן אוכל להסביר לו שזה היה רצון האמא? מה עלי לעשות?
שלום לאה,
בהתאם לחוק עליך לפתוח חשבון אפוטרופסות לחסויה ולהגיש פרטה תוך 30 יום ממועד המינוי, ללא קשר לקבלת דרישה.
העברת כספים כזו עלולה להיות בעייתית.
צרי עמי קשר טלפוני לפרטים נוספים.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין לי כמובן דרך לחוות דעה רצינית על סמך רסיסי מידע, אך אם המעילה התגלתה בשנת 2014 על ידי מי שהיה יכול לעשות מעשה ולא עשה, טענה של התיישנות עשויה להישמע בכפוף לסעיפים 11 ו- 12 לחוק ההתיישנות, תשי"ח-19...
המשך תשובה