שלום רב, אימי בת 80 סובלת מדיכאון מאג'ורי. אינה מגיבה עוד לתרופות והופנתה לקבלת נזעי חשמל ( כרגע מסרבת ). הופנתה לאישפוז יום ומסרבת להתאשפז. לא נמצאת במעקב משמעותי אצל פסיכיאטר. ניגשת רק לקבל מרשם ולא לשיחות. הרופא אינו מוכן לשוחח עימי על מצבה מפאת חיסיון ואני מחוץ לתמונה. אני האדם היחידי שמטפל בה. אין לי אפשרות לעדכן על מצבה פשוט לא מדברים איתי בגלל חיסיון.איך ניתן לפתור זאת? האם ניתן לקבל אפוטרטפסות או כל סידור אחר?
שלום יוספה,
הצורך באפוטרופסות נקבע על ידי חוות דעת רפואיות ולעתים בסיוע גורמי הרווחה.
יש לפנות לבית המשפט בבקשה מתאימה.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ערן, ניתן להגיש לבית המשפט בקשות בדואר. לגבי הרשאת פתיחת תיק במערכת נט המשפט, איני יודע (אף פעם לא נכנסתי למערכת שלא כעו"ד). מציע לך לברר טלפונית במרכז המידע של בתי המשפט. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה