יש לחסוי תיק נירות ערך מניב ולאחר שמונתי לאפטרופוס הבנק הודיע לי שיש למכור את כל התיק ולהפקידם בחיסכון או בפיקדון או באג"ח ממשלתי שכידוע רווחיהם אפסיים. האם זה החוק ?? [שים לב אני שואל על תיק השקעות שהיה מנוהל ע"י החסוי לא על כספים לאחר שמונתי לאפוטרופוס] בתודה מראש
שלום יוסי,
עשה חיפוש בגוגל לפי:
תקנות הכשרות המשפטית והאפוטרופסות (דרכים להשקעת כספי חסוי), תש"ס-2000
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, שאלתך מתאימה יותר לסמינריון בדיני ההתיישנות ופורום זה אינו המסגרת המתאימה לדיון אקדמי. סעיף 12 קובע בפשטות שתקופת ההתיישנות אינה נמנית כאשר התובע הוא אפוטרופוס לנתבע או חסוי שלו. בברכה, ע...
המשך תשובה