שמו לי אפוטרופוס בכפייה והחיים שמו לי רגל שללו מראש את חירותי ועצמאותי בחוק יסוד כבוד האדם וחירותו הפסיכיאטר נפתלי שיקר שמצבי הדרדר בשקר ואני זקוק לאפוטרופוס החיים שמו לי רגל מה עלי לעשות
שלום איתי,
אתה יכול לפנות, בעצמך או באמצעות קרוב משפחה או מישהו אחר שיכול לסייע לך, למחלקת הרווחה או לבית המשפט. נסה לפנות גם לאגף לסיוע משפטי במשרד המשפטים.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום נועם, מינוי אפוטרופוס נעשה רק על ידי בית המשפט ויש להגיש בקשה מתאימה, לאחר שיקול דעת באשר לנסיבות הספציפיות.מוזמן ליצור קשר טלפוני להכוונה. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה