שמו לי אפוטרופוס בכפייה והחיים שמו לי רגל שללו מראש את חירותי ועצמאותי בחוק יסוד כבוד האדם וחירותו הפסיכיאטר נפתלי שיקר שמצבי הדרדר בשקר ואני זקוק לאפוטרופוס החיים שמו לי רגל מה עלי לעשות
שלום איתי,
אתה יכול לפנות, בעצמך או באמצעות קרוב משפחה או מישהו אחר שיכול לסייע לך, למחלקת הרווחה או לבית המשפט. נסה לפנות גם לאגף לסיוע משפטי במשרד המשפטים.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לינדה, מציע לעשות אבחון בדחיפות שתתן חוות דעת רפואית על המצב המנטלי בציר הזמן הנתון. באמצעותה יתכן ויהא ניתן לתקוף מסמכים משפטיים שנחתמו על מנת לבטלם רטרואקטיבית. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה