שלום, לגבי הגשת בקשה למינוי אפוטרופוס, ישנן סתירות בין ההנחיות הרשמיות לבין הידע בפועל: האם אדם פרטי יכול לפתוח תיק ולהגיש בקשה לבד באתר נט המשפט? באתר כתוב שלא. האם אפשר לשלוח בקשה בדואר רשום? באתר כתוב שכן. תודה!

שלום ערן,
ניתן להגיש לבית המשפט בקשות בדואר. לגבי הרשאת פתיחת תיק במערכת נט המשפט, איני יודע (אף פעם לא נכנסתי למערכת שלא כעו"ד). מציע לך לברר טלפונית במרכז המידע של בתי המשפט.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אסתי, עקרונית גמלאות הביטוח הלאומי מועברים לחשבונו של החסוי (שנפתח בעבורו על ידי האפוטרופוס שלו). ישנם מקרים בהם הביטוח הלאומי מסכים להעביר הגמלה לחשבון של בן משפחה. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה