שלום אני בתהליך מינוי של עצמי כאפוטרופוס לאחי האם אני חייה לפתוח חשבון בנק על שמו שינוהל על ידי או שאני יכול לפתוח פיקדון בתוך חשבון הבנק שלי? מה הפרוצדורה?

שלום דן,
עליך לפתוח חשבון נפרד שיוגדר כחשבון אפוטרופסות אליו יופקדו ההכנסות של החסוי, וממנו יבוצעו התשלומים הנדרשים בעבורו.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום יאיר, לא ניתן להשיב מבלי לדעת את נסיבות המקרה הספציפי. עקרונית, יכולות להיות לפקידת סעד סמכויות נרחבות על פי החלטה של בית משפט. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה