גיסתי הפכה לאפטרופסית של אחי שחולה בדמנציה. היא הכניסה אותו למוסד לתשושי נפש. יש לנו דירה שירשנו והכנסתי לו כל חודש רבע מדמי השכירות כי אנחנו 4 אחים. שאלתי היא האם מגיע לגיסתי האפוטרופסית להמשיך לקבל דמי שכירות.

שלום דליה,
החלק בשכירות מגיע לאחיך, שענייניו הכספיים מטופלים (באופן טכני) על ידי מי שמונה כאפוטרופוס לו.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום עדנה, אין לי דרך לדעת מה קורה בתיק ספציפי במערכת בית המשפט. ישנם מקרים בהם ניתן להגיש בקשות גם בתיקים סגורים, לעתים עם חיוב באגרה. אם אין ישועה ממרכז המידע הטלפוני, מציע לך לגשת פיסית למזכירות...
המשך תשובה