ברצוני לדעת מה קורה ששני בני הזוג נמצאים בבית אבות והדירה רשומה על שמנו הבת מתגוררת בבית האם משרד הבריאות יכול לקחת את הדירה כדי לשלם עבור בית אבות כי אין לנו יכולת כלכלית לשלם לבית אבות ואם כן מה עושים במצב כזה שאין לבת איפה לגור כי אין כסף.

שלום לאלמונית,
שאלתך קשורה לקוד משרד הבריאות, שאינה נשוא פורום זה.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום יער, ההורים שלך הם אפוטרופסים טבעיים שלך כל זמן שאת קטינה (עד גיל 18). במקרים מסויימים ויוצאי דופן ניתן להוסיף סמכויות אפוטרופסות לאנשים נוספים, אבל אני לא סבור שהדבר נדרש במקרה שלך. אם הורייך ו...
המשך תשובה