פוניתי לבנק למשוך כסף של אבא .אני אופוטרופוס שלו כבר שנתיים. סרבו לתת מפני שאין אישור אופוטרופוס. כללי.פוניתי לאופוטרופוס כללי אמרו שלא מופיע תיק. שלחו לבית משפת שעבירו תיק.יומיים שאני שלחתי פקס .בדקתי עוד אין תשובה אם הגעיה פקס.בקיצור אני בריצות

שלום פולינה,
לא הצלחתי להבין מדברייך מהי שאלתך.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אירית, אדם שאינו כשיר אינו יכול לחתום על מסמכים משפטיים, ולא על יפוי כוח מתמשך. לצורך כך נדרש ברוב המקרים מינוי אפוטרופוס. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה