אני אפוט לאח 65 שגר עם הוריו שנים רבות. עכשיו ההורים זקוקים לעובד זר אבל אנו מתקשים למצוא אחד כזה שיסכים לנוכחות של אחי. מיכוון שאני היחידה שמטפלת גם בעניינם של הוריי אני בעד להוציאו מהבית ולשרת את האינטרס שלהם גם.אחי לא יסכים כל כך מהר לצאת גם אם אמצע מקום ראוי לו.האם עלי לפנות לבית משפט? האם להוציאו בכח? אבי נימצא בבית אבות ומשלם הון בגלל שאין לו פתרון בבית

שלום שלי,
על פי הנתונים שכתבת, נראה לי שפנייה לבית המשפט תהא היעילה ביותר.
צרי קשר טלפוני להכוונה.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום חיים, נדרש לך עו"ד.בהיעדר אמצעים לממן, מציע לך לשקול פנייה לאגף לסיוע משפטי במשרד המשפטים או לתכניות הסיוע בלשכת עורכי הדין ובקליניקות המשפטיות של האוניברסיטאות והמכללות. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה