שלום רב, לביתי ימלאו באוגוסט 18 שנים והיא מקבלת קצבת נכות. אני ואביה גרושים. הקיצבה תשולם ישירות לביתי החל מגיל 18. הוסכם ביננו שאני אהיה האפוטרופוס התומך. אני מעוניינת לפתוח לביתי חשבון בנק על שמה בלבד. אביה של ביתי טוען שהוא פתח בעבר חשבון בנק על שמה ושאין צורך לפתוח חשבון נוסף. מה נכון לעשות במקרה הזה?

שלום שולי,
אם הוסכם ביניכם שאת תתמכי בבת ותהיי מיופת כוח בחשבון, נראה לי נכון שתעשי זאת בבנק ובסניף הנוחים לך, לצורך התנהלות מיטבית.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שמעון, עם קבלת צו האפוטרופסות עליך לפתוח חשבון מתאים ("חשבון אפוטרופסות") אליו יכנסו ההכנסות של אמך וממנו יצאו ההוצאות. הכספים בחשבון מנוהלים על ידך, אולם אינם שלך. תשומת לבך שיש עוד פעולות רבו...
המשך תשובה