אני אם לבן חסוי נשוי בתהליך גירושין האים עליו לשלם לאשתו את הסכום שחתם עליו ב.כתובה בהיותו חסוי

שלום זהבה,
חיוב בתשלום כתובה הוא עניין מורכב וכולל מספר היבטים. אדם שמונה לו אפוטרופוס ("חסוי", כפי שהיה מכונה עד לתיקון בחוק) אינו בבחינת "פסול דין" (אדם שאינו כשיר לביצוע פעולות משפטיות) ולכן פעולותיו מחייבות. עם זאת, ודאי שיתכנו נסיבות בהן ניתן לטעון בדבר שיקול דעתו של האדם שחתם על הכתובה וסכומה.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אתי, אני מציע לפנות לסיוע המשפטי של משרד המשפטים, לתכנית `שכר מצווה` של לשכת עורכי הדין או לסיוע משפטי פרו-בונו במסגרת הקליניקות בבתי הספר למשפטים. חיפוש בגוגל לפי מילות מפתח אלו, יניב את הפרטים...
המשך תשובה