הורי שיהיו בריאים, בני 87, אמא במצב דמנציה בינונית מתקדמת, נטולת יכולת לקיחת החלטות, זכרון של פעם יש פעם אין, מטופלת ע"י מטפלת מקסימום שעות מביטוח לאומי, אבא, לא מוכן להיבדק, לא מקבל את הזקנה ותוצאותיה, בתהליך מתדרדר לעיוורון וחרשות, מתחיל לאבד זיכרון, שניהם נעזרים בי ונתמכים בעזרתי. סיטואציה של אפוטרופסות עליהם, לא תתקבל בברכה מבחינתם, לפי הכרות רבת שנים. כיצד עושים זאת מבלי לפגוע בהם? כל הסבר לא יתקבל חוששני. הם לא סומכים על אף אחד. אשמח לתשובתך

שלום נורית,
יתכן ויש מקום לבחון מינוי של תומך החלטות, בהתאם לנסיבות.
מוזמנת לפנות טלפונית להכוונה.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מאיה, עקרונית, אדם שגר דרך קבע בחו"ל כפוף למסגרות המשפטיות במקום מושבו, ולדין המקומי. האפשרות למנות אפוטרופוס שאינו גר בארץ מושבו של החסוי תלויה בדין הזר. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה