שלום אני בן 23 הנמצא על הספקטרום בתפקוד גבוה מאודואני עובד בחברת היטק במשרה מלאה כבודק תוכנה. אמא שלי הוציאה לי צו למינוי אפטרופוס ללא אישור שלי ואני רוצה לערער על צו מיני אפטרופוס

שלום "גלית",
עליך לפנות בעניין לבית המשפט ולטעון שאינך זקוק לאפוטרופוס.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מימי, תנחומיי על מות אמך. סביר להניח שהבנק יחסום את חשבון הבנק של המנוחה בקרוב, אם עדיין לא עשה כן. כל עוד יש באפשרותך לבצע משיכות, אין מניעה לשלם את התשלומים המגיעים למטפלת. באשר להחזר חובות...
המשך תשובה