בני סובל כרוני מאסטמה. הוא נאלץ לחזור לפנימיה נגד רצונו וקיבל הודעה כי אם לא יחזור יזמינו לו משטרה. מה עלי לעשות במצב שבו יש לו אישור רפואי על מחלתו. האם קביעת בית משפט במקרה כזה גוברת על הנחיות של משרד הבריאות?

שלום ליאת,
לא הבנתי באיזו פנימיה מדובר, מהן הנסיבות ואיך בית המשפט קשור.
מוזמנת לפנות טלפונית.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום איל, עקרונית יש לפתוח חשבון אפוטרופסות ולהפריד את החשבונות. ישנם מקרים בהם הבנק מסכים לרישום החשבון המשותף כחשבון אפוטרופסות ומאפשר פעילות לצורך ההוצאות השוטפות. הערה בטאבו צריך לרשום, ללא קשר ל...
המשך תשובה