שלום עידו ותודה על התגובה כנראה לא הייתי מספיק ברור בנושא של צוואה בחיים, אני מנהל בית אבות סיעודי בהוד השרון ורציתי לשאול האם יש לך מסמך כלשהו בנושא אי החייאה לחולה הנוטה למות שהאפוטרופוס יכול לחתום לחתום עליו או כל מסמך אחר בסגנון תודה רבה לך, מעריך את עזרתך

ראה הקישורים הבאים
https://www.health.gov.il/DocLib/doa_1_0708.pdf
https://www.health.gov.il/DocLib/doa_b08_abbr.pdf
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ורד, לא הבנתי משאלתך מי אמר לכם לגשת לאפוטרופוס הכללי ולצורך מה? צו המינוי מבית המשפט אמור להיות מספיק כלפי המוסדות הרפואיים שלהם נדרשת חתימתכם. מציע שתשלחי לי למייל את צו המינוי, ואז אוכל לתת...
המשך תשובה