שלום, עם פטירת אמי ז"ל ומנויי כיורשת יחידה, פניתי לאפוטרופוס הכללי בכתב בצירוף תעודת הפטירה וצו הירושה בדואר רשום ושאלתי אם עלי לעשות דבר נוסף. עד כה לא קבלתי תשובה. האם עלי לפנות לבית המשפט בנושא שחרור מאפוטרופסות ? תודה,
יש לפנות לבית המשפט שנתן את הצו למינוי אפוטרופוס בהודעה על פטירת האם עם צירוף המסמכים שציינת בשאלתך ולבקש כי יסיר את הצו למינוי אפוטרופוס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רמי, במקרה כמו שאתה מתאר יש לפנות לבית המשפט בבקשה להחלפת האפוטרופוס. ודאי שקרוב משפחה מתאים לעניין זה, אך בכל מקרה יש להגיש בקשה לבית המשפט. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה