בס"ד שלום רב, הנני עו"ד במקצועי (שלא מתחום המעמד האישי) מעוניינת לדעת האם יש הבדל בין עריכת צוואה שבה יש שימוש במוסד ההקדש לבין מינוי אפוטרופוס "רגיל" לפסולת דין. תודה ויום טוב.
איננו יכולים במסגרת פורום זה, ליתן ליתן ייעוץ משפטי .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רוני, ניתן בהחלט לרכוש דירה ולהוריש רכוש, וכן לקבוע מנגנונים לשמירת הזכויות. הדבר מצריך התארגנות והכנת מסמכים משפטיים מתאימים. צור עמי קשר טלפוני. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה