שלום אם אני אפוטרופוס של אבי (דמנציה ) ורוכשים את הדירה בדיור הציבורי אני ואחים שלי ומשאירים את הדירה על שמו ואז הם מבקשים לדעת מי משלם על הדירה כדי לא לגרור חוב להורה או הלוואה כי אין בידו סכום כזה , ושהדירה נשארת על שם האב האם צריך תצהיר בכתב של מי שמשלם את הדירה של הילדים עם חתימה והתחייבות שלא עושים חוב או הלוואה להורה? תודה

שלום אור,
שאלתך לא מובנת לי. מוזמן להתקשר טלפונית.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום יואב, כל חוות דעת (כולל תסקיר רווחה) יכולה להיות חשופה לביקורת מצד שאינו מקבל את מסקנותיה והמלצותיה. כמו כן, אין כאן שאלה של מה "מקובל" מאחר וכל מקרה נדון לגופו. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה