שלום, בהליך משפטי הכניס אפוטרופוס לחסוי שנפטר תדפיס יתרות בנק, עם תאריך לאחר מות החסוי. התיק המשפטי נסגר בעקבות הסכם פשרה, האם תדפיס היתרות הנ"ל מחייב את הבנק או את האפוטרופוס? או שניתן להתכחש לתדפיס? תודה

שלום מירית,
צר לי, אך איני מבין את השאלה.
מוזמנת לפנות טלפונית.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, שאלותיך רבות ומערבות הרבה נושאים משפטיים. אין לצערי אפשרות להשיב על יריעה כל כך רחבה במסגרת הפורום המצומצמת. מוזמנים ליצור קשר לשיחת ייעוץ. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה