מוניתי כאפוטרופוס לאמי בגלל שהפכה לסעודית. מסיבה זו גם שיפצנו את ביתה ע"מ להפכו לנגיש בעלות של כ-50,000 ש"ח. לאמי כסף נזיל בחשבון הבנק בסכום של כ-100,000 ש"ח. כיצד ניתן לממן את השיפוץ באמצעות הכסף שבחשבון?

שלום אורי,
על מנת להשיב נדרשים לי פרטים נוספים. למשל: האם ניסיתם למשוך מהחשבון? מה עמדת הבנק?מוזמן לפנות טלפונית להכוונה.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שחר, הפסיקה היא לכל מקרה לגופו. על מנת לתת חוות דעת אצטרך לראות את הצוואה ולהכיר את הנסיבות. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה