שלום, אני האפוטרופוס של אחי האוטיסט. הורינו נפטרו. במחשבתנו לרכוש דירה במשותף עם אחי ואשר תשרת אותי ואת משפחתי אך גם יהיה בה מקום לאחי כשניקח אותו אלינו (הוא מתגורר בהוסטל). כמובן שבכוונתנו לשלם לו דמי שכירות יחסיים על חלקו. האם הדבר אפשרי?

שלום אלכס,
העניין מורכב.
מוזמן להתקשר טלפונית להכוונה.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום טל, יפוי כוח מתמשך ניתן לערוך לאדם כשיר וצלול. לאדם שכבר אינו כשיר יש למנות אפוטרופוס. מוזמן/נת להתקשר טלפונית להתייעצות לגבי המקרה הספציפי על נסיבותיו האישיות. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה