קטין בן 16 פלוס מעוניין להוציא רישיון נהיגה על אופנוע. האם נדרש אישור של שני האפוטרופוסים (שני ההורים) או לא?

שלום חגית,
איני בקיא בנהלי משרד התחבורה בעניין, אם כי אני מניח כי נדרשות שתי חתימות בהיקש מעניינים אחרים בהם ההורים גרושים.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רווית, כאפוטרופסית עליך להבטיח את טובתה ורווחתה המירביים של אמך בהתאם לאפשרויות הכלכליות, ומסור לך שיקול דעת בנושא. אין לטעמי צורך באישור מיוחד כל עוד נשמר ההגיון בשיקול הדעת. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה