שלום יש לי אמא סיעודית מורכבת כבר ארבע וחצי שנים מאושפזת בבית חולים רעות במחלקת הנשמה. אנחנו שלוש בנות שאחת גרה בחול בצילה ואנחנו שתיים שבארץ בנות עיוורות לכן מינינו את האח שלה שתמיד עזר לה בגלל שהיא אלמנה כבר עשרים וחמש שנה כאפוטרופוס עכשיו בחודש האחרון הוא גם בן אדם מבוגר בסביבות השמונים שגן גם ממא שלי וכרגע הוא במצב לא טוב שכנראה חושים שיש לו את המחלה והוא גם מאושפז בבלינסון. שאלתי מה עושים במקרה כזה או מה קורה במצב כזה כי, אנו זקוקים לכסך כי לאמא יש פיליפינת. תודה מראש טובה
כדאי לבקש אפוטרופוס אחר, שיוכל לתפקד כראוי לטובת אמכן. מוטב, לקבל את הסכמת הדוד להחלפתו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אסנת, להלן סדר הפעולות המוצע, מהקל אל הכבד: 1. שליחת מכתב התראה 2. ניסיון לקיים מו"מ 3. פנייה בבקשה מתאימה לבית המשפט מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה