שלום אם אני עומד להיות אפוטרופוס של אמי הקשישה והסיעודית, האם אני מקבל גישה לחשבון הבנק שלה? או שהוא עובר להיות על שמי? איך זה עובד..תודה

שלום שמעון,
עם קבלת צו האפוטרופסות עליך לפתוח חשבון מתאים ("חשבון אפוטרופסות") אליו יכנסו ההכנסות של אמך וממנו יצאו ההוצאות. הכספים בחשבון מנוהלים על ידך, אולם אינם שלך.
תשומת לבך שיש עוד פעולות רבות שעליך לעשות כאפוטרופוס על פי התקנות. ממליץ להתעדכן באתר האפוטרופוס הכללי.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלית, איני יכול לחוות דעה על הליך משפטי ספציפי מבלי להיות מעורה בפרטיו. אציין עקרונית כי לבית המשפט יש סמכות נרחבת. הדרך לתקיפת החלטות היא באמצעות ערעור. אם יש חשש למשוא פנים של שופט ניתן לבקש ...
המשך תשובה