שלום עידו, קראתי פה בפורום על אנשים שהפכו לאפטרופוס כאשר יש להם חשבון משותף עם אותו אדם. וזה יוצר בעיות כי צריך להפריד חשבונות? וכי החלוקה בחשבון תהיה חצי חצי... השאלה אם יפוי כח מתמשך יכול לפתור את הבעיהשל פתיחת חשבון בנפרד ודיווח לאפטרופוס? וכמו כן אם יש חשבון בנפרד מלכתחילה יפוי כח מתמשך נותן לי חופש פעולה בחשבון וגם טיפול במי שמינה אותי? כלומר זה עדיף על מינויי כאופטרופוס?

שלום רב,
השאלה מורכבת מדי למענה במסגרת הפורום. מוזמן/ת לפנות טלפונית.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום תמי, דרך אחת היא להתנהל מול משרד הבריאות והגורמים המוסמכים, וניתן גם להגיש בקשה לבית המשפט. אין לי די מידע כדי להמליץ על האופן המיטבי. מוזמנת ליצור עמי קשר טלפוני במס` הטלפון המופיע באתר. בברכה...
המשך תשובה