שלום. מינו אותי כאפוטרופוס ל אימי אך אני גיליתי כי יש עשרות אלפי חובות, אני לא הייתי קשורה לדברים ולעסקה של המטפלת כלל . מה האפשרויות שלי שיגיעו לאנשים שאכן טיפלו בעסקה שלה ובאימא שלי כל התקופה? אני רק כמה חודשים מאז שמוניתי באפוטרופוס

שלום אנה,
אפוטרופוס אינו נדרש לכסות חובות של האדם בעצמו אלא רק לטפל בעניינים כמי שפועל בשם האדם. מוזמנת לפנות טלפונית להכוונה.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ורד, לא הבנתי משאלתך מי אמר לכם לגשת לאפוטרופוס הכללי ולצורך מה? צו המינוי מבית המשפט אמור להיות מספיק כלפי המוסדות הרפואיים שלהם נדרשת חתימתכם. מציע שתשלחי לי למייל את צו המינוי, ואז אוכל לתת...
המשך תשובה