אבי משמש כאפוטרופוס על גוף ורכוש לאחותו מזה מספר שנים. בירושת הוריהם אבי ויתר על הדירה לטובת אחותו. האחות נמצאת בבי"ח סיעודי ודירתה מושכרת. מאחר ומדובר בנכס ישן הוציא אבי מחשבון החוסה הוצ' חריגות לצורך שיפוץ הדירה (אינסטלציה,צבע וכד'),ברוב המקרים שמר קבלות וחשבוניות אך לא ביקש אישור מהאפוטרופסות. האם זה תקין ? מה עליו לעשות ? מה קורה במצב שאין התאמה בין הדיווח למצב בבנק ? מה נחשבת הוצאה סבירה ומה לא ? הוצ' דלק,מזון וביגוד יכולות להגיע לעיתים לאלפי שקלים בשנה ובד"כ אין עליהם דיווח.
לד. שלום
יש לפעול על פי הנחיות האפוטרופוס הכללי . יש לדוח על כל הוצאה עבור החסוי וכל הוצאה חריגה שבוצעה.
לא אוכל לפרט מעבר לתשובתי זו עליך להתייעץ עם עוו״ד העוסק בתחום האפוטרופסות .
בברכה,
עו״ד עוזי הדר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
053-9429000
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלפרד, ממך כאפוטרופוס נדרש לפעול בשם החסויה, לצורך חתימות וכו`. איני מבין למה כוונתך ב- "חידוש טאבו", אולם עוה"ד של הקבלן אמור לדעת מה נדרש לעשות ולתת לך הכוונה. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה