הילד יש לא חשבון בנק פעיל ואני היתמנתי לאפוטרופוס עליו אבל אני נמצא בפשיטת רגל ולא יכול להיכנס לחשבון הבנק שלא מה לעשות איך אני אוכל להפקיד את הכספים שלא ולהשתמש בכסף לצרכיו ולמשוך כסף האם יש דרך קצרה או לפנות לבית משפט
שלום ציון,
רצוי לפנות לבית המשפט למתן הוראות.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גיל, הליך לצו אפוטרופסות נעשה בהגשת בקשה לבית המשפט עם חוות דעת רפואית. ההתנהלות מול הבנק היא סוגיה מורכבת מאוד. עם קבלת מינוי וצו אפוטרופסות ניתן לנהל את הנכסים, אבל לא למכור אותם ללא אישור בית...
המשך תשובה