בעקבות מנוי אפוטרופסות שקבלתי על אבי התבקשתי להגיש פרטה. משרד המשפטים שלח לי דרישה לתשלום אגרה עבור שכר ביקורת ועבור רישום הבקשה למינוי אפוטרופוס. מה פרוש התשלום הזה?
טובה שלום,
אלה הן אגרות שנקבעוו ע"י האפוטרופוס הכללי ועליך לשלמם.
בברכה,
עו"ד עוזי הדר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אורלי, תשובה 1: יש להפריד חשבונות. תשובה 2: לא. אין קשר בין אפוטרופסות לענייני ירושה. כל נושא הצוואות ייבחן אחרי 120 של אמא ואז ניתן לטעון טענות של כשירות, השפעה, מעורבות וכל יתר הטענות הקשורות...
המשך תשובה