הורי אפוטרופוסים על אחי שנמצא במסגרת חוץ ביתית. תסמונת דאון. לאבי ילד משנישואיו הראשונים. זה נקרא חצי אח. אימי בת 70 רוצה לצרף אותי כאפוטרופוס לאחי ואבי מסכים. שניהם כבר מבוגרים. האם על כתב ההסכמה צריך לחתום אחי למחצה שהוא מסכים? זה נקרא קרוב דרגה א'? למען ההגינות אין קשר איתנו ובטח לא עם אחי בעל הנכות. הוא לא גדל איתנו. אשמח לדעת אם הוא נחשב לסוגיה דרגה א וצריך לחתום על כתב הסכמה? ומה קורה אם לא מציינים אותו? אגב יש לו גם אחות מהנישואין של אימו.

שלום דנית,
עקרונית, חצי-האח אינו צריך לחתום על כתב הסכמה.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מורד, אין מרשם פתוח של אנשים שמונה להם אפוטרופוס, ועולות אדם כזה אינן בטלות מעיקרן אלא ניתנות לביטול. מציע לפנות פרטנית לבנקיםבאמצעות ב"כ לצורך היידוע ולהפעלת אפשרות הביטול. מוזמן לפנות אליי טלפ...
המשך תשובה