אבי ועמותת אקים היו אפוטרופוסים של אחי המפגר, שגר במעון כבר 46 שנים. לפני חודשיים ביקשתי להיות אפוטרופוס במקום אקים, אקים הסכימו לצאת ובימש נתן לי אישור זמני. מה אני צריך לעשות עכשיו. אמרו לי למלא איזה דוח או משהו. ללכת לבנק? מה עושים? תודה ויום טוב
יוסי שלום,
קרא את הנחיות האפוטרופוס הכללי .
חפש באינטרנט כיצד צריך לפעול אפוטרופוס .
בכבוד רב,
עו"ד עוזי הדר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רונה, התהליך נעשה על ידי הגשת בקשה מתאימה לבית המשפט; את יכולה לבקש להתמנות כאפוטרופסית לאחותך; לא צריך להמתין; מוזמנת ליצור קשר טלפוני. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה