עליי למלא טופס זה עקב צ'ק שנמסר לי בוטל ע"י בעליו. בראשית בדף מצויין "הליך מקוצר" או "הליך רגיל" מה ההבדלים ביניכם? ומה עליי להגיש לכל תהליך? זו הפעם הראשונה שאני מתמודד מול תהליך זה. עזרתך, תודה
מסלול מקוצר נועד לחובות עד 10000 שח
כדי לפתוח תיק עליך להגיש את שיק המקור צילום של השיק משני הצדדים ולמלא את הטופס
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב,
יש מספר אפשרויות לגביית חוב.
הגבייה בעיקר תלויה בגובה החוב, הערבויות, זהות החייב (תעסוקה, נכסים, גיל, מצב משפחתי, חובות נוספים) זמן החוב וכדומה.
לאחר ניסיונות חוזרים ...
המשך תשובה