שלום רב, נפתח לי תיק בהוצ"לפ בגין חוב , העברתי את הטיפול בתיק לעורך דין שאמר לי לשלם סכום כדי לסגור טת התיק. לימים התברר שהוא לא סגר את התיק כמו שאמר וביינתים הוגבלתי בחשבון הבנק על ידי הוצל"פ . במהלך ההגבלה חזרו לי שקים בחשבון עם סיבת מוגבל. האם השקים הללו נספרים כשקים ללא כיסוי? אתמול שוחחתי עם הבנק והם אמרו שלא. האם זה נכון? אשמח לקבל חוות דעת שניה. יום טוב.
שלום לך
אנא פני לפורום המתאים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דני שלום רב, במקרה שתיארת, כאשר חברה שבעליה מרוקן את החברה מנכסים ולקוחות, לחברה אחרת שבבעלותו או בשליטתו, במטרה להתחמק מנושים, ניתן לפעול במספר דרכים: (האפשרויות גם תלויות בנתונים, בראיות ובעילת ...
המשך תשובה