קיבלתי צ'ק מחברה שנמצאת בהקפאת הליכים. הצ'ק הופקד וחזר. כיצד ניתן לגבות את התשלום. תודה
אתה נדרש להגיש תביעת חוב למנהל המיוחד.חברה בהקפאת הליכים בית המשפט ממנה לה מנהל מיוחד שמרכז את כל הנושים של החברה.
גם אתה בתור נושה נדרש להגיש תביעת חוב למנהל המיוחד.
תברר אצל הכונס הנכסים הרשמי מי המנהל המיוחד
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דורון שלום רב, לפי הנתונים שהצגת, הוטל עיקול על הכספים המשותפים בחשבון העו"ש. כיוון שהחובות נצברו טרם חיי הנשואים, ואין ערבות או התחייבות אישית של בן הזוג השני, ניתן להגיש בקשה לרשם ההוצאה לפוע...
המשך תשובה