יש לי איחוד תיקים ובאחד מהתיקים קיים תיק של בנק מסויים . הבנק הספציפי שלח לי מכתב על חיוב עמלה בגין חוב אבוד . מה זה אומר ? האם הם מחקו את החוב והתיק מהבנק ימחק מתיק האיחוד ? תודה על העזרה שרית
שלום,
התיק לא ימחק מהאיחוד.
המושג חוב אבוד הינו התנהלות מול רשויות המס בישראל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, יש מספר אפשרויות לגביית חוב. הגבייה בעיקר תלויה בגובה החוב, הערבויות, זהות החייב (תעסוקה, נכסים, גיל, מצב משפחתי, חובות נוספים) זמן החוב וכדומה.לאחר ניסיונות חוזרים שכשלו להידברות עם החיי...
המשך תשובה