שלום, המנקה שלי, אישה קשת יום, העובדת בנקיון בתים. בנה בן כ 30, הסתבך בחובות. יושב כעת בכלא, להבנתי - בגין עבירת נהיגה בשלילת רשיון.. ההוצאה לפועל מטרידים אותה באיומי עיקול. עלי לציין שהיא לא חתמה לו שום ערבות . האם מותר להוצאה לפועל להטריד אותה ולאיים עליה ? זה הגיע למצב שהיא פוחדת לפתוח את הדלת בבית. הדירה בה הם חיים היא בשכירות. מה עליה לעשות ? בתודה, אילנה.
עליה לפנות לרשם בבקשה ובצירוף מסמכים כי בנה מרצה עונש בכלא והוא אינו גר בדירתה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום רב, במקרה שציינת, כאשר יש הסכם חתום ו/או חשבונית אחת לפחות משולמת, ניתן לפנות להליך של תביעה על סכום קצוב בהוצאה לפועל או הגשת תביעה קטנה. בתביעה על סכום קצוב יש חובה לשלוח לחייב מכתב ...
המשך תשובה