בוקר טוב. יש בבניין דירה שנמצא בכנס ויש חוב על הדירה .הכנס אמר לי שהוא משלם מתאריך שקיבל את התיק .מה אני צריך כדי לקבל את יתרת החוב
יוסי , שלום רב
צר לי , אבל שאלתך חסרה פרט משמעותי ביותר. על איזה חוב מדובר.
לפי סוג החוב ניתן לדעת למי לפנות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, יש מספר אפשרויות לגביית חוב. הגבייה בעיקר תלויה בגובה החוב, הערבויות, זהות החייב (תעסוקה, נכסים, גיל, מצב משפחתי, חובות נוספים) זמן החוב וכדומה.לאחר ניסיונות חוזרים שכשלו להידברות עם החיי...
המשך תשובה