צהריים טובים, השבוע גיליתי עיקול בבנק בגלל חוב על מים מלפני 8 שנים מהתקופה שגרתי בדירה בירושלים כסטודנטית. האם אני צריכה לשלם את החוב למרות שלא פנו אליי מעולם וזה על תקופה שלא גרתי שם? תודה
אורית , שלום רב
ככל שדברייך נכונים , אזי הצדק עימך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דורון שלום רב, לפי הנתונים שהצגת, הוטל עיקול על הכספים המשותפים בחשבון העו"ש. כיוון שהחובות נצברו טרם חיי הנשואים, ואין ערבות או התחייבות אישית של בן הזוג השני, ניתן להגיש בקשה לרשם ההוצאה לפוע...
המשך תשובה