היי, אני רוצה לפתוח עוסק פטור, אבל מלחיץ אותי מאוד העניין עם הגבייה והכל. ז"א אני רוצה לעסוק בעבודות גרפיקה(לא רק דרך האינטרנט כמובן), העבודה הזאת די יצירתית ואני לא רוצה שיקרה לי מצב שמישהו ישלם, יקבל את העבודה מוכנה ואז יבטל את העסקה... הרי הזמן כבר הושקע והרעיון כיצד לבצעה את העבודה כבר נראה... מה החוק אומר ומה אתה יכול להמליץ לי בעניין שלי? תודה
שאלתך אינה שאלה משפטית אלא שאלה כללית הנוגעת למוסר תשלומים ולכדאיות פתיחת עסק עצמאי. אין לי עצה טובה לגבי זה פרט לדאוג לקבל כסף מראש במקרים רבים ככל האפשר או לקבל את רוב שכר העבודה ורק את מיעוטו להשאיר בסיומה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דני שלום רב, במקרה שתיארת, כאשר חברה שבעליה מרוקן את החברה מנכסים ולקוחות, לחברה אחרת שבבעלותו או בשליטתו, במטרה להתחמק מנושים, ניתן לפעול במספר דרכים: (האפשרויות גם תלויות בנתונים, בראיות ובעילת ...
המשך תשובה