לאחרונה גיליתי כי לפני כחצי שנה נפרע צ'ק ע"ס 2000 שח מחשבוני, אך לא נתתי צ'ק שכזה.. מבירור עם הבנק, נאמר לי שככל הנראה הייתה טעות, וכספי הוחזר לי.. 1. האם מגיע לי פיצוי על המקרה?ועל משך הזמן שעבר ? 2.קצת איבדתי אמון בבנק..האם זו טעות סבירה טענו שיש אדם עם חשבון דומה לשלי ( עדיין לא מבין איך טעות שכזו אפזרית)
מייק, שלום רב
אם החיוב של הצ'ק לא גרם לך לנזק ממשי בחשבון אזי אין לך מה לתבוע. לא כל טעות צריכה להסתיים במלחמת עולם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דני שלום רב, במקרה שתיארת, כאשר חברה שבעליה מרוקן את החברה מנכסים ולקוחות, לחברה אחרת שבבעלותו או בשליטתו, במטרה להתחמק מנושים, ניתן לפעול במספר דרכים: (האפשרויות גם תלויות בנתונים, בראיות ובעילת ...
המשך תשובה