שלום רב. קיבלתי המחאה מבעל עסק עבור שירות, ההמחאה התקבלה על ידו על ידי צד ג'. ההמחאה חזרה ואני רוצה לגבות את החוב דרך הוצל"פ, זה אפשרי? אני צריכה לתבוע את בעל העסק או את צד ג'?
כן.
את צד ג'.
אם את רוצה לתבוע את בעל העסק- להגיד תביעה בבית המשפט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום רב, במקרה שציינת, כאשר יש הסכם חתום ו/או חשבונית אחת לפחות משולמת, ניתן לפנות להליך של תביעה על סכום קצוב בהוצאה לפועל או הגשת תביעה קטנה. בתביעה על סכום קצוב יש חובה לשלוח לחייב מכתב ...
המשך תשובה