רציתי לברר, יש לי חוב של 300,000 שח לכמה אנשים. חלקם נושים מהעסק שקרס לי. האם אני יכול לבקש איחוד תיקים. יש לי בערך 8 תיקים בכל הארץ. האם במידה ואני מקבל איחוד תיקים אז אני מוגבל כמו בפשיטת רגל מבחינת הגבלות שונות לאחר ההליך? (ידוע לי שיש לי עיכוב יציאה אם אני בהליך של איחוד תיקים) תודה
אסי, שלום רב
הבנתי את שאלתך וגם לר הבנתי...
מה הכוונה הגבלות שונות לאחר ההליך?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום רב, במקרה שציינת, כאשר יש הסכם חתום ו/או חשבונית אחת לפחות משולמת, ניתן לפנות להליך של תביעה על סכום קצוב בהוצאה לפועל או הגשת תביעה קטנה. בתביעה על סכום קצוב יש חובה לשלוח לחייב מכתב ...
המשך תשובה