קיבלתי שיקים חלק נפרעו וכרגע החשבון מוגבל. בזמן הקרוב אין סיכוי שיהיה שינוי בחשבון שהוגבל. האם יש טעם להמשיך להפקיד את השיקים שקיבלתי או לא? האם ברגע שאני לא מפקידה אותם זה אומר שאני מוותרת על הכסף?
תפקידי את השיקים אפילו שהחשבון מוגבל.לאחר שהשיקים יחזרו תגישי תביעה להוצאה לפועל.
אי אפשר להגיש תביעה אם השיק לא חזר מהבנק
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום רב, במקרה שציינת, כאשר יש הסכם חתום ו/או חשבונית אחת לפחות משולמת, ניתן לפנות להליך של תביעה על סכום קצוב בהוצאה לפועל או הגשת תביעה קטנה. בתביעה על סכום קצוב יש חובה לשלוח לחייב מכתב ...
המשך תשובה