אני קיבלתי כתב תביעה בסדר דין מקוצר עבור חוב של אבי שנפטר לבנק .יש לציין שאני חתמתי על ויתור על זכויות לעיזבון (וגם שני אחי ) עבור אמא שלי .ברשותי מסמך המאשר כי אין לי חלק בעיזבון .האם הבנק יכול לתבוע אותי והאם אני חייב להגיש כתב הגנה כלשהו ?
שלומי
עניתי לך בדואר אלקטרוני שאת חייב מייד להגיש בקשת רשות להתגון.
זה מה שאתה מתכוון בשאלה שלך כתב הגנה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דני שלום רב, במקרה שתיארת, כאשר חברה שבעליה מרוקן את החברה מנכסים ולקוחות, לחברה אחרת שבבעלותו או בשליטתו, במטרה להתחמק מנושים, ניתן לפעול במספר דרכים: (האפשרויות גם תלויות בנתונים, בראיות ובעילת ...
המשך תשובה